Thursday, January 15, 2009

weird conversation in the cab!

like everyday i went back to kl by taking a cab straight to taman bahagia station. last Monday i caught up my self in a crazy driving cab driver. Today i caught my self in a cab which the driver was a big talker. this was the conversation dialogue:

driver: eh! tadi saye ingat awak budak cina. rupe-rupenye melayu.

me:* laugh* dah biase kene.

driver: so awak dari mane?

me: erm..ampang.

driver: oh! jauhnye.

me *laugh*

driver: orang arab nie cantik cantik kan? saye tengok..peh!!!lawa gile,tengok tue( apperently one arab girl was walking)

me: huh!!! oh ahh!!

driver: tapi diorang nie x suke campur dengan orang..

me: oh ahh...diorang dengan puak diorang je...* blur*

things got silence then.....suddenly!!!!!

driver: saye cukup benci orang africa!

me: oooookkkkkkkkk...........(slowly turning blur)

driver: aish! diorang nie melampau, dah la malam-malam mabuk menyusahkan orang!

me: sesuke hati diorang je...( begining to start thinking)

driver: perempuan diorang pulak ambil ko tetek( the boobs) besar- besar...

me: * oh f***!!! i caught in the wrong cab again!!!!****

driver: tapi arab tak!!saye ok je dengan orang arab...diorng betul-betul gune kemudahan teksi..tapi kekadang bengang ar jugak sebab pastue buat orang tunggu and kekadang blah je camtue..

me: * ok! from african he fly to arab* geez!!

driver: malaysia skrang dah ikut cara luar..tapi semua tue dah lame start mase zaman saye bende tue dah ade cume tersorok je..

me: * eh!fly back to malaysia* oh,ye ke??tapi sekarang melayu sesuke hati diorang je nak expose semua tue.

driver: * slamming tone* tak!!! kite sekarang kene fikiran terbuke, saye menyapah betul orang yg fikiran kolot nie!!

me: * wtf* oh ye....

so....finally we arrive at the station and his final massage for me..

driver: tak yah! fikir macam orang lama, skrang kite dah maju..fikiran dah kene open!

so after living the cab i wonder what the bloody motive in the conversation!!lol!

No comments: